Zamówiony produkt prawdopodobnie jest w drodze z magazynu, przewidywany termin dostawy i wysyłki znajdziesz w szczegółach zamówienia.
System wysyła automatyczne e-maile o Twoim zamówieniu, jeśli podczas tworzenia zamówienia podasz poprawny adres e-mail, konieczne jest również sprawdzenie folderu spam w Twojej skrzynce e-mail lub folderu „Automatyczne”.
Tak, istnieje możliwość edycji zamówienia, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.
W celu zmiany produktów w zamówieniu prosimy o kontakt mailowy.
Zamówienie można anulować, jeśli nie zostało wysłane. Zamówienie możesz anulować samodzielnie w szczegółach zamówienia lub możesz napisać do nas e-mail, a my anulujemy Twoje zamówienie.
W tej chwili ze względu na sytuację pandemiczną nie ma możliwości odbioru osobistego.
Skontaktuj się z nami, a my przeanalizujemy sytuację i jak najszybciej rozwiążemy problem.
Jedną z najczęstszych przyczyn tej sytuacji jest niepoprawnie wprowadzony login (adres e-mail) lub hasło. Jeśli zapomniałeś/-aś hasła - kliknij link „Nie pamiętasz hasła?” znajdujący się na stronie logowania. Nowe, wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli nie możesz się zalogować pomimo nowego hasła - skontaktuj się z nami, na pewno pomożemy :)
Konsultant nie może utworzyć zamówienia w imieniu klienta.
Urządzenia oznaczone jako "Nowe ze skupu" sprzedajemy w trybie specjalnym "tryb specjalny VAT, zgodnie z § ustawy nr 222/2004 Z.z (0% DPH)" i w tym przypadku nie ma możliwości odliczenia VAT.
Oznakowanie komórki NOWY ZE SKUPU oznacza, że komórka jest zupełnie nowa i nie była nigdy używana . Jeżeli opakowanie zostało otwarte, było to z powodu naszej kontroli sprzętu. Urządzenia sprzedajemy w większości kompletnie zapakowanie, w oryginalnym opakowaniu z folią od producenta. Na komórce znajdują się oryginalne folie ochronne, komórka jest w oryginalnym opakowaniu, z kompletnymi, oryginalnymi i nieużywanymi akcesoriami. Na nową komórkę ze skupu dajemy gwarancję 24 miesiące.
Numer konta bankowego jest wymagany tylko przy wpłacie zaliczki na konto, w takim przypadku wszystkie niezbędne dane do płatności otrzymasz e-mailem wraz z potwierdzeniem zamówienia.
Jest to oczywiście możliwe, prosimy o kontakt z naszym centrum obsługi klienta w tej sprawie.
Wszystkie Twoje dane są przechowywane w bezpiecznej bazie danych i nie przekazujemy ich podmiotom trzecim, z wyjątkiem przewoźników w celach związanych z dostawą towarów.
Czy nasze odpowiedzi nie pomogły Ci?