Jeśli nie udało Ci się zrealizować płatności, możesz samodzielnie zmienić sposób płatności w szczegółach zamówienia lub przywrócić pierwotną metodę płatności.
Musisz się z nami skontaktować, sprawdzimy transakcję i skontaktujemy się z Tobą.
Faktura jest wysyłana automatycznie na Twój e-mail podczas wysyłania zamówienia. Prosimy o sprawdzenie folderu spam w Twojej skrzynce e-mail, jeśli faktury w ogóle tam nie ma - skontaktuj się z nami na nasz e-mail, a my natychmiast wyślemy Ci ją ponownie.
Papierowych faktur nie wydajemy.
Jesteśmy firmą słowacką, wszystkie firmy zagraniczne, które są płatnikami VAT, kupują od nas towary bez podatku VAT.
Aby dokonać bezpośredniego zakupu bez VAT, prosimy o rejestrację na stroniezakup bez VAT. Po dostarczeniu wszystkich dokumentów i weryfikacji, Twoje konto będzie uprawnione do zamawiania towarów bez podatku VAT.
Jeśli nie chcesz się rejestrować, zamów towar w standardowy sposób, a po złożeniu zamówienia skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta z prośbą o korektę kwoty VAT. Jeśli zapłaciłeś za towar z góry, różnica w cenie zostanie zwrócona.
Czy nasze odpowiedzi nie pomogły Ci?