Kurier powinien jeszcze dwukrotnie powtórzyć dostawę pod wskazany adres. Oczywiście nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi opłatami.
W takim przypadku należy nie przyjmować przesyłki od kuriera. Jeśli przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie jest np. uszkodzone, odmów przyjęcia przesyłki i poinformuj nas o zaistniałej sytuacji. Postaramy się jak najszybciej wysłać nowy towar lub zwrócić zapłaconą kwotę. Dokładniejsza kontrola paczki możliwa jest dopiero po dokonaniu płatności i podpisaniu dokumentu przewozowego. W rzeczywistości kurier nie musi uczestniczyć w tym procesie, ale możesz poprosić go, aby zaczekał, aż sprawdzisz przesyłkę. Jeśli kurier się nie zgodzi, pamiętaj (lub przypomnij mu), że w przypadku uszkodzenia będzie musiał ponownie przyjść, aby spisać protokół uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia i spisania protokołu przesyłka pozostaje u adresata. Gwarantujemy, że pomożemy Ci w procesie odesłania towaru do naszego sklepu oraz z załatwieniem całej sprawy.
Oczywiście jest to możliwe, ale tylko wtedy, gdy towar nie został jeszcze zapakowany na magazynie i przekazany kurierowi. Tworząc zamówienie, prosimy o umieszczenie prośby o późniejszą dostawę w części 2. Wysyłka i płatność - gdzie w menu opcji dostawy proszę zakliknąć pole : wskazać datę dostawy i proszę wpisać datę
lub podczas tworzenia zamówienia proszę wypełnić pole : "Komentarz do zamówienia".
Jeśli zamówienie jest już w trakcie realizacji, skontaktuj się jak najszybciej z naszym centrum obsługi klienta.
Kurier nie ma obowiązku kontaktowania się z adresatem przesyłki przed doręczeniem, dlatego nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Faktycznie jest to sprawa indywidualna dla każdego doręczyciela, ale z doświadczenia wiemy, że kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed doręczeniem (najczęściej rano przed doręczeniem).
Tak, oczywiście, jeśli paczka nie została jeszcze przekazana kurierowi - w takim przypadku prosimy o kontakt mailowy i podanie nowego adresu dostawy. My zmienimy adres w Twoim zamówieniu.
Wszystkie ceny wysyłki i płatności można znaleźć na stronie internetowej Wysyłka i płatność.
Przewidywany termin wysyłki i dostawy znajdziesz w szczegółach zamówienia.
Skontaktuj się z nami, my przeanalizujemy sytuację i jak najszybciej rozwiążemy ten problem.
Przewidywany termin wysyłki i dostawy znajdziesz w szczegółach zamówienia.
Czy nasze odpowiedzi nie pomogły Ci?