MENU

Formularz reklamacyjny





Przebieg reklamacji

Proszę przeczytać regulamin reklamacyjny. Jeśli spełniasz warunku reklamacji, proszę kontynuować zgodnie z poniższym opisem.

  • 1. wypełnienie formularza

    Proszę wypełnić pola formularza bardzo dokładnie

  • 2. badanie reklamacji

    Większość problemów można usunąć zdalnie, dlatego zastrzegamy sobie prawo ocenienia podstawności reklamacji, abyśmy zapobiegli zbędnemu przesyłaniu towaru.

  • 3. doręczenie towaru

    Po ocenianiu podstawności reklamacji otrzymasz e-mail z informacją o konieczności doręczenia towaru do nas, osobiście lub pocztą.

Adresy do reklamacji

W przypadku reklamacji lub zwrotu towaru proszę użyć któryś z następujących adresów:

  • Nasz partner logistyczny w Twoim kraju:

    Frogman s.r.o. - 7518
    Glowna 22
    59-921 Kopaczow

    Na ten adres można towar dostarczyć poprzez wszelkie dostępne firmy kurierskie, jednak nie jest możliwa dostawa osobista.
  • Nasz domowy adres do reklamacji:

    Shield-SK s.r.o.
    Staré Grunty 24
    Słowacja - 841 05 Bratislava 

    Na ten adres można towar dostarczyć poprzez wszelkie dostępne firmy kurierskie oraz osobiście.